شرایط شرکت در کارگاه‌ های روانشناسی مرکز مشاوره کاج

چرا کارگاه‌ های روانشناسی مرکز کاج متمایز است؟

  1. آشنایی با شرایط شرکت در کارگاه های روانشناسی مرکز مشاوره کاج به شما کمک می کند تا به شیوه هدفمند و آگاهانه انتخاب کنید و در نتیجه انرژی و وقت و پول تان برای اهداف غیر شفاف هدر ندهید.
  2. ما سعی می‌ کنیم آموزش روانشناسان و مشاوران را بر اساس آخرین یافته‌ های علمی و نظریه ها و مدل‌ های مبتنی بر شواهد انجام دهیم.
  3. آموزش‌های ما فقط شامل نظریه نیست و فقط هم تکنیک خالی بدون پشتوانه نظری هم نیست، بلکه آمیخته  با تجارب بالینی و کاربست‌ های عملی فنون و راهبردهای درمانی است.
  4. رویکرد ما تربیت درمانگر با استانداردهای درمانگری است. ما بر این باوریم هر روانشناس و مشاور باید در حیطه هایی زیر از دانش، نگرش و مهارت‌ های مؤثر برخوردار باشد تا بتواند مشاوری اثربخش باشد:
  • ارزیابی و تشخیص بالینی
  •  آسیب‌ شناسی روانی
  •  رویکردها و راهبردهای درمانی
  •  توانمندسازی روانی اجتماعی از قبیل توانایی در آموزش مهارتهای زندگی، مهارتهای فرزندپروری، اجرای برنامه پیشگیرانه و ارتقایی
  • اخلاق و استانداردهای حرفه ای
  1. کارگاه های مرکز مشاوره کاج با توجه به این استانداردها طراحی می شوند که حاصل آن در سالهای اخیر تربیت درمانگرانی است که در جای‌جای کشور مشغول ارایه خدمات روانشناسی و مشاوره هستند.
  2.  فرایند آموزش ما مبتنی بر روش‌های کارگاهی، یادگیری فعال و مشارکتی و مبتنی بر ایفای نقش و نمایش فیلم است.
  3. زمان‌بندی کارگاه‌ها و دوره‌های ما به‌گونه‌ای است که خستگی را به حداقل می‌رساند و فرایند یادگیری را تسهیل می‌کند و فرصتی برای تمرین آموخته‌ها فراهم می‌سازد.
  4. ما کم‌فروشی نمی‌کنیم و هر چه در توان داریم در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهیم.
  5. ما سعی می‌کنیم اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم و فقط در زمینهٔ موضوعاتی که تسلط داریم و آموزش ‌دیده‌ایم و سال‌ها تجربه بالینی داریم، دوره‌های آموزشی برگزار کنیم.

تماس ما مرکز مشاوره کاج برای ثبت نام در کارگاه های روانشناسی

شرایط شرکت در کارگاه‌ های روانشناسی مرکز کاج

شرکت ­کنندگان کارگاه‌ های روانشناسی مرکز کاج دانشجویان یا فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی و مشاوره و سایر رشته های مرتبط
ظرفیت شرکت‌کنندگان کارگاه‌ های روانشناسی مرکز کاج حداکثر ظرفیت ۲۵ نفر (اولویت بر اساس روز و ساعت اعلام واریز هزینه)
فرایند ثبت نام در کارگاه ‌های روانشناسی مرکز کاج طی تماس تلفنی از ظرفیت و هزینه دقیق کارگاه اطلاع حاصل نمایید. هزینه را به حساب یا کارت‌های ذکر شده در پایین صفحه واریز و بلافاصله مراتب را با ذکر شماره ارجاع یا شماره پیگیری و یا ذکر ارقام آخر شماره کارت اطلاع دهید.
شرایط انصراف از کارگاه‌ های روانشناسی مرکز کاج در صورت انصراف تا یک هفته قبل از شروع کارگاه، 80 درصد هزینه مسترد می‌شود.

در صورت عدم حضور در دوره بدون اطلاع دادن به مرکز  هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد.

در صورت شرکت در شروع کارگاه و عدم حضور مرتب و شرکت نکردن در ادامه کارگاه  هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد.

گواهی کارگاه‌ های روانشناسی مرکز کاج گواهی کارگاه ها و دوره های آموزشی توسط مرکز با امضای مدیر مرکز و مدرس دوره صادر می شود.
تلفن های ثبت نام تلفن :۸۸۳۵۶۷۳۶ -۸۸۳۵۷۳۲۲

همراه: ۰۹۱۰۹۲۹۰۰۶۷–۰۹۳۹۱۹۶۸۳۰۲

آدرس مرکز مشاوره کاج امیرآباد شمالی، بالاتر از مرکز قلب، تقاطع شهید گمنام، کوچه چهارم پلاک ۱۰، طبقه ۴ واحد ۷
مسئولین ثبت نام کارگاه‌ های روانشناسی مرکز کاج خانم جدیدی
زمان ثبت نام کارگاه ‌های روانشناسی مرکز کاج با خط ثابت شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۸ بعد از ظهر، با خط همراه همه روزه ۲۴ ساعته
هزینه ثبت نام کارگاه ‌های روانشناسی مرکز کاج برای اطلاع از هزینه دقیق هر کارگاه با شماره های مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کاج تماس بگیرید. 
شماره کارت عابر بانک پارسیان ۶۲۲۱۰۶۱۰۶۰۴۴۳۶۸۸
شماره کارت عابر بانک سامان ۶۲۱۹۸۶۱۰۲۱۷۳۴۶۲۸

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.